maandag 8 oktober 2007

Snelle service

Princess M. zeurt en zaagt dat het ze het circus (cirkuns spreekt ze het uit) van Playmobil wilt. Afwezig zeg ik: 'Vraag dat maar aan je oma.' Zij: 'Ik wil dat NU aan oma vragen.' Ik geef haar de telefoon, toets het nummer in en denk bij mezelf dat ze het toch nooit zal durven vragen. Oma D. neemt de telefoon op: 'Hallo'; Princess M. repliceert zonder inleiding: 'Ik wil het cirkuns van Playmobil.' Ze moet het nog een paar keer herhalen voor oma D. goed en wel begrepen heeft wat ze nu eigenlijk bedoelt.
Twee dagen later staat oma D. aan de deur mét - u raadt het al - het cirkuns van Playmobil!
Sneller - en vooral goedkoper - dan Proxis en consoorten. Zou ik het ook eens proberen? Waar is de telefoon?

5 opmerkingen:

Math with Mrs G zei

Hmmm, geef mij dat nummer ook eens ;-)

Dochter 1 wil:
pony
barbie-kasteel
alle babypoppen die op tv te zien zijn
Lelli Kelly's
...

Dochter 2 wil:
Poes
Pop
Buggy
Nog meer Duplo

Mama zegt: maar dan moet papa nog meer werken, want zoveel centjes hebben wij niet hoor.

Dochter 1: Dat is niet erg mama, ik zal het wel aan sinterklaas vragen.

Aaaargh, ik vervloek de media op dit moment voor dit verzinsel. Over anderhalve maand is ze of pisnijdig op de sint omdat ze niet alles gekregen heeft of teleurgesteld in zichzelf dat ze niet braaf genoeg is????

Mother of a princess zei

Waarom willen ze altijd speelgoed met heel veel kleine onderdelen die ze dan overal kunnen rondstrooien?
En waarom maken ze speelgoed met zo irritant kleine onderdelen die je bijna met een vergrootglas moet bijeen gaan zoeken?
En waarom zijn wij zo gek om dat irritant speelgoed in huis te halen?
Juist ja, omdat we mama's zijn :)

Anoniem zei

Juist ja, omdat wij mama's zijn. :)

Mooi geschreven.

Groetjes Linda

Mother of a princess zei

Fijn dat je komt piepen, Linda!

Fullhouse manager zei

Tiens....ik vind dat nummer niet terug in de Gouden Gids, noch bij Infobel.....moet vast en zeker een heel speciaal en geheim nummer zijn ;) Het zou hier anders goed van pas komen met kinderen waar enkel 'Ik wil, ik wil.....' uit komt.

En ja, dat speelgoed met die kleine prutserige onderdeeltjes....heb ik tot mijn grote spijt en irritatie ook al in huis gehaald. Maar ze kunnen er wel uuuuuren zoet ee zijn, dus dat is toch al wat waard he....