vrijdag 25 januari 2008

Uitkijken naar

In chronologische volgorde:

- een gezellig etentje met twee goede vriendinnen
- de krokus-dansstage van Princess M.
- de kabouter Plop-show met Princess M. en vriendin P. met zoontje X. aka mijn future schoonzoon :)
- een wellness weekendje met Mister H. in Scheveningen
- een leuk dagje bij vrienden
- het optreden van Zucchero (als ik tenminste iemand vind die mee wilt!)
- een spelletjesavond (Kolonisten / Carcasonne) met vrienden
- het optreden van Ozark Henry
- het optreden van Kylie
- het balletkamp van Princess M. in juli aan zee (en de mama's mogen mee, olé!)
- een hele maand augustus aan het zeetje
- de verjaardag van Mister H., ik heb nu al iets heel leuks gepland. 't Is alleen zo moeilijk om nog zolang te zwijgen :(
- misschien nog tien dagen Kreta in september
- héél misschien twee maanden Seattle als Mister H. een cursus van 2 maanden aan zijn baas verkocht krijgt
- een nieuw huisje bouwen

Als ik het zo bekijk, gaat 2008 een leuk jaar worden!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Is dat dagje vrienden op 2 maart gepland ?

sophie

Mother of a princess zei

Hoe raad je het toch? :))

Anoniem zei

geniet maar van je plannen.

Ik zal jullie zeker extra moeten verwennen op 2 maart, aangezien wij zelfs de eer hebben op je verlanglijstje te staan :):)

sophie en co

Karin Kustermans zei

Dat wordt idd een leuk jaar!
En jullie gaan bouwen, wow, spannend! Wij zijn nog steeds op zoek naar een stek...

Mother of a princess zei

Karin, we zijn bijna overtuigd. Ik ben eerlijk gezegd niet zo enthousiast om terug inwoner te worden van Landen. Mijn hart ligt nu eenmaal in het Leuvense; liefst van al zou ik in Hoegaarden of Bierbeek een mooie hoeve renoveren. Maar een bijna gratis bouwgrond met al een huis erop om te verbouwen (of af te breken) biedt natuurlijk aantrekkelijke perspectieven.
Veel succes met jullie zoektocht trouwens!

Karin Kustermans zei

Ha, terug naar Landen!
Dát is natuurlijk dé oplossing in deze dure tijden. Wij hebben één reden, maar dan wel een goeie, die ons tegenhoudt. Maar de vraag duikt af en toe op - iets ruims in Landen klinkt aantrekkelijker dan iets kleins in de omgeving van Leuven natuurlijk.

Karin Kustermans zei

By the way: zie reactie op jouw reactie op Gedichtendag ;-)

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is