dinsdag 22 januari 2008

Trots

Dat ben ik! Princess M. kan haar voornaam schrijven! Bovendien heeft ze nu twee vriendinnetjes op school gevonden zodat het naar school brengen niet langer een aanslag op mijn (toch nooit al te goed) ochtendhumeur is. Voordien ging dat zo: Princess M. klampt zich aan me vast zodra we uit de auto stappen en dit blijft duren tot we op de speelplaats zijn, de bel gegaan is en ik mee het klasje binnen gegaan ben.
Sinds vanochtend gaat het zo: Princess M. klampt zich aan me vast, we komen op de speelplaats aan, vriendinnetje S. of M. komt naar Princess M. gelopen, neemt haar handje vast. Princess M. laat me meteen los, loopt enthousiast weg, mij perplex achterlatend. Zo perplex dat mijn mond er waarschijnlijk bij open hangt :)
Geen kus meer, geen knuffel; zelfs geen blik keurt ze me nog waardig. Ik vertrek dan maar met hangende pootjes, maar in de auto juich ik heel hard 'Joepie!!!!!!'.
Een wereld van verschil...

Geen opmerkingen: