maandag 24 maart 2008

[Wijvenweek] - Mijn wijflijf

Nog even en het is zo ver. Nog enkele weken in blijde verwachting vertoeven. Nog een beetje lijden en smachten. Nog een beetje zeuren, zagen en doordrammen.
En dan, beste wijven, hoop ik na zoveel jaren terug 60kg te wegen. Het is erg met me gesteld: ik droom 's nachts van de gezonde maaltijden die ik de dag nadien ga bereiden; wat ik allemaal kan eten zonder mijn wijflijf weer te voorzien van lovehandles. Ik droom van al de kleren in mijn kleerkast die ik nu eindelijk zal kunnen dragen (te klein gekocht, want ik ga toch wat vermageren, kent u dat?).
Ik zie 's nachts de nieuwe garderobe die ik me ga aanschaffen zodra ik mijn streefgewicht bereikt heb; die zachte, prachtige, veel te dure laarzen en natuurlijk de bijpassende al even dure handtas. Strakke jurkjes in zijde en andere luxueuze stofjes, een hele hoop skinny jeansbroeken met een nog grotere hoop zijden topjes voor erbij.
Nog even doorbijten... en dan moet ik een plan bedenken om op korte tijd héél veel geld te verdienen. Maar dat zijn zorgen voor later.

3 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
zapnimf zei

Ja ik ken dat, te klein kopen want ik ga toch vermageren.

Anoniem zei

Veel succes nog met de laatste loodjes!

Ik dieet ook (en geef ook afslankcursussen), maar heb zelf wel nog meer kilo's te gaan