woensdag 26 maart 2008

[Wijvenweek] Irritaties

Alles went behalve een vent is de titel van een verhalenbundel van Yvonne Kroonenberg. Wat een wijze vrouw!
Mister H. vertrekt voor een paar dagen naar Amsterdam. Als hij weg is en ik in de douche sta, zoek ik naar mijn shampoo. Weg, nergens meer te vinden. Mee in de koffer van Mister H. Tja, als je als man moet kiezen tussen een neutrale shampoo van Yves Rocher, een andere neutrale shampoo van Nivea of een mooi gekleurde en heerlijk fruitig geurende shampoo van Herbal Essence voor gekleurd haar, dan is de keuze snel gemaakt, nietwaar? Diepe zucht.

3 opmerkingen:

zapnimf zei

Ook gelezen. Maar ze noemt haar 'vent van het moment' dan toch maar telkens 'haar verloofde'.

Mother of a princess zei

Die Hollandse wijven toch, hé :)

Anoniem zei

oh !!

wat een hilarische post.. ik ga alvast mijn shampoo's beschermen volgende woensdag !!