donderdag 27 maart 2008

[Wijvenweek] - De Roomba en mijn huishouden


Hij maakt al bijna een week deel uit van ons gezin en ik moet zeggen dat de algemene properheid én sfeer er serieus op verbeterd is. Mijn rug heeft ook baat bij zijn ijver; niet langer meer op je knieën liggend onder de bedden stofzuigen: zalig!
Deze week is het hele huis al drie keer volledig gestofzuigd; volgens mij is dat hier echt een record! Plus, als ik hem zo vlijtig bezig zie, voel ik me schuldig en begin ik ook snel vanalles te doen.
Enige nadelen: Princess M. en ik praten tegen de Roomba alsof het een hondje is: 'Kijk eens, daar ligt nog een pluisje!', 'Neen, neen, niet onder die radiator, daar kan je je pijn doen.', 'Allé hup, en nu onder de kast!'.
Verder heb ik al:
1. Zijn stekker helemaal scheefgeduwd met het al te vlijtig verschuiven van de sofa
2. Zijn zwenkwieltje opgezogen met de Dyson (Foei, stoute Dyson!)
3. Een grote kras op zijn carrosserie gemaakt omdat ik hem eens goed wou opblinken...

Maar verder zijn we nog dikke vriendjes. En ik heb nog geen aandelen, maar toch raad ik alle luie en andere wijven aan om zo'n formidastisch speeltje te kopen. Zoveel meer tijd om koffie te drinken en te bloggen :))

6 opmerkingen:

boke zei

Ik ben al verkocht nu alleen mijn ventje nog zo verkrijgen.

Anoniem zei

OOOOONEEEEE! Niet weer dàt ding! Aaargh!

Mother of a princess zei

Ge zijt jaloers, Zapnimf, geef het maar toe!

@Boke: vraag hem voor je verjaardag / Pasen / Kerstmis!

Anoniem zei

Weeral die Roomba. Ik denk dat ik mij er ook ene ga aanschaffen.

Anoniem zei

Een heel klein beetje dan.

Anoniem zei

mag mijn dochter daarop zittne terwijl dat rond rijdt??

ik lees hier kwijlend je berichtjes !!