maandag 30 juni 2008

Danskamp aan zee


Een danskamp aan zee met internetverbinding... maakt dat mee. En Princess M. wou uiteindelijk toch bij de andere meisjes slapen en niet 'bij mama', zoals ze eerst had beweerd. Wat betekent dat ik niet om 20u aan de kamer gekluisterd ben, maar haar kan overlaten aan de zeer goede zorgen van de monitrices. Wat een zaligheid, zoveel vrije tijd, zo'n heerlijk weertje, niet moeten zorgen voor eten, drinken, was en plas. Zo nu en dan een knuffeltje gaan geven aan Princess M. en nadien weer heerlijk wandelen langs het strand, een boekje lezen in de zon, een cappuccino drinken op een terrasje... Hmmmm, lang geleden dat ik me nog zo ontspannen heb gevoeld. Dit danskamp mag voor mij eeuwig duren!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Samen met je kind op danskamp lijkt me leuk. Waar kunnen zowel ouders als kinderen terecht?

zapnimf zei

Met internetverbinding dus.
Iets in mij zegt dat je toevallig nog een laptop hebt meegesmokkeld ook.

Mother of a princess zei

@Veerle: inderdaad! En vooraal: waar ouders veel vrij krijgen :)

@Zapnimf: 't is angstaanjagend hoe gij mij doorhebt.