zaterdag 28 juni 2008

Vakantie!

Joepie, 't is vakantie! Twee maanden lang uitslapen, niet stressen, relaxen.
Morgen vertrekken Princess M. en ik op danskamp voor vijf dagen. Ik bekijk het programma: 7u30: opstaan en aankleden. Pardon???? Opstaan om 7u30?!!!! Gedurende het jaar staan we dikwijls een half uurtje later op en moeten we Princess M. vaak nog wakker schudden. Aaarghhhh! Maar allé, we kijken er toch naar uit. Zucht.

De hele maand augustus gaan we weer naar zee. Mister H. zal zo'n twee weken bij ons zijn en de rest van de maand is gevuld met bezoekjes van vriendjes en vriendinnetjes. Als we tussendoor even nood hebben aan een adempauze, zwieren we Princess M. binnen bij de schoonouders die iets verderop zitten. Nu alleen nog goed weer bestellen.

De overige drie weken van juli zijn ook al redelijk gevuld met een tenniskamp, uitstapjes, logeerpartijtjes en veel afspraakjes met collega-prinsessen. De vakantie gaat weer voorbij vliegen. Voor ik het besef, is het weer september. Weer een schooljaar verder, weer een jaartje ouder. Pffff... Ik ga alvast mijn X-mas-shopping doen tijdens de solden. Ben ik er tenminste op tijd bij.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe vooruitziend, nu al aan de X-mas shopping denken.

zapnimf zei

En je naaimachine dan? Je fantastische stofzuiger? Ga je dat allemaal kunnen achterlaten?

Mother of a princess zei

Maar hier wordt er voor mij gestofzuigd, da's nog veel beter!
En ik heb aan Mister H. gezegd dat hij onze Roomba af en toe moet uitlaten;) Zo valt de ravage bij de thuiskomst misschien nog een beetje mee... hoop ik.