zaterdag 28 juni 2008

Leuk

Hele leuke vriendinnenweek achter de rug. Zaterdag was mijn jeugdvriendinneke A. bij mij paella komen eten. Lekker kletsen en drinken op het terras. Beetje roddelen, beetje weemoedig doen, beetje zagen over ouders en venten, beetje stoefen over onze prinsessen, nog wat drinken en vooral genieten van het zalige weer! Een paar flessen wijn armer, maar oh zo veel blijer mijn bedje in en de dag nadien opstaan met een pijnlijk hoofd en één gedachte: "Ik drink nooit meer!". Ken je dat?

Dinsdag gaan eten met vriendin G. die ik van een internetforum ken. G. vertrekt in augustus voor minstens een jaar naar het buitenland. We hadden het dus over verhuizen, inpakken, kledij, schoenen weggooien (aaaarghhhhh) en natuurlijk onze prins en prinses die ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Een gezellige avond: weeral buiten zitten tot 's avonds laat, lekkere pasta, fijne babbel. Niet teveel gedronken, dus geen hoofdpijn de dag nadien :)

Vrijdag weer maar eens gaan eten bij Zorba met vriendin L. en H., ook vriendinnekes van hetzelfde forum. Gegierd van het lachen, heel lekker gegeten, de Griekse obers compleet gek gemaakt, genoten van de live-muziek en de sexy danskunsen van H.
Buiten nog zitten gillen van het lachen omdat ik hen persé bij hun auto wilde afzetten, maar niet met de auto van Mister H. uit de parking geraakte. Oorzaak was een minuscule houten balk... ahum.... Natuurlijk was de Griekse muzikant er als de kippen bij om ons - met veel show en handgebaren - veilig uit de parking te loodsen.
Veilig thuis geraakt en lekker geslapen en vanmorgen weer eens opgestaan zonder hoofdpijn. De Metaxa van het huis had waarschijnlijk alles goed gezuiverd :)

Allé, ik ben weer helemaal opgeladen. Laat de vakantie nu maar beginnen!

1 opmerking:

zapnimf zei

Wat zouden vrouwen doen zonder vriendinnen?
Doodgaan!