maandag 23 juni 2008

Aangevallen

Door mijn naaimachine, begot.
Weer ijverig aan 't naaien tegen kruissnelheid. MAchine doet wat raar en ik negeer dat naar goede gewoonte. Ineens, knal boem patat, breekt mijn naald in drie stukken. Eén stuk - gelukkig niet dat met de punt - vliegt vlak in mijn gezicht, net onder mijn oog. Was dat even schrikken, zeg. Waarom verkopen ze die naaimachine niet met levensverzekering en veiligheidsbril?
Pfff, van miserie en schrik dan maar mijne zonnebril opgezet, want gerust was ik er niet meer in.

Ok, ik geef toe, voordien was mijn machine vastgelopen en ik heb dat tunneltje onderin (ben nog niet thuis in de terminologie der naaisters) helemaal uiteengehaald en zo goed en zo kwaad als het kon terug in elkaar gezet. Zou het daarmee te maken hebben?
In elk geval weet ik nu ook alweer hoe ik een andere naald moet plaatsen en dat ik beter van dat tunnelke afblijf :) Weer wat wijzer, se.

1 opmerking:

zapnimf zei

Aha, geeft mij weer een excuus om nooit met zo'n ding te beginnen.