woensdag 16 juli 2008

Passend bij het bloemenbroekske: het bloemenschortje!



Omdat ik het stofje zo vrolijk vind, omdat ik schortjes veel leuker vind dan slabbetjes, omdat een bloemen-en glitterschortje echt wel hip is!
Omdat schortjes meestal over het hoofd moeten getrokken worden en daardoor veel te laag vallen, heb ik het stuk dat over het hoofd moet nét passend gemaakt en aan één kant losgelaten. Het kan vastgemaakt worden met van die velcrosluitingen. Héél handig! Ook het stuk dat rond het middel moet, kan vast met de velcro's, zo kan Princess M. helemaal zelf haar schortje vastmaken. En het schortje is voorzien van een zak waar ze al haar prinsessengeheimpjes in kan stoppen.
Ik denk dat ik er aan de onderkant nog zo'n randje met rushes ga aanmaken; een salsa-schortje! Kijk maar eens naar dit pracht-exemplaar.


En het mijne is ook al geknipt, in dezelfde stof natuurlijk! Oh ja, schortjes zijn terug helemaal in! Hier lees je het.
En zo blijven mijn witte kleren (in de zomer draag ik bijna altijd wit) langer dan een uurtje wit!

2 opmerkingen:

zapnimf zei

O god, is het echt? Zijn ze terug in? Net nu ik die voorschootvoorraad van de bomma heb weggegooid!

Mother of a princess zei

Verdorie! In 't vervolg niets meer weggooien van leuke stofkes, hé. Ik recycleer alles!